Subject: Infopäring
From: "Mari-Liis Madisson" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 15:42:16 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Teie poole küsimusega, mis tekkis Töötervishoiu ja tööohutuse
seadus §13 alloleva nõude osas.

  (1) Tööandja peab esmaabi andmiseks:

  4) paigutama nähtavale kohale esmaabi andmise juhised, hädaabinumbri 112
ning esmaabiandja nime ja telefoninumbri;

Kuna meil on tegemist muuseumiga, siis info on avalikus ruumis
(esmaabikapi peal) ja kas siinkohal ei teki vastuolu isikuandmete
(esmaabiandjate nimed ja telefoninumbrid) kaitse seadusega?

Ehk kas töötaja võib enda nime avalikustamisest keelduda või on see
tööülesannetest tulenev erisus, mida katab mõni puu paragrahv?

Tänades!

Mari-Liis Madisson

Töökeskkonnavolinik

Tartu Ülikooli muuseum/

University of Tartu Museum
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.muuseum.ut.ee/> www.muuseum.ut.ee